Șapcă de vară pentru bebeluși Maxim – compoziție:
100% Bumbac
Șapcă pentru bebeluși ușoară, de vară, din bumbac în nuanțe de gri și negru cu carouri mici discrete. O piesă modernă, perfectă pentru zilele călduroase. Pentru un plus de confort șapca nu are căptușeală. Recomandarea noastră este să adăugați această șepcuță oricând îmbrăcați costumașul de botez Maxim care face parte din oferta nostră și se găsește aici.
Brodare personalizată și produse complementare:
Deoarece înțelegem importanța unicității fiecărei ținute pentru botez, lucrăm la comandă trusouri personalizate prin broderie, asortate la costumul bebelușului. Oferta noastră de trusouri complete de botez pentru bebeluși împreună cu păturicile personalizate special pentru acest eveniment deosebit se pot găsi pe site-ul nostru aici.
Trusoul conține prosop personalizat pentru bebeluș, crișma, prosop pentru preot, săculeț cu săpun natural pentru bebe, cutiuța pentru prima suviță, sticluța de mir și fașă.
Iridor este un brand românesc 100% care a luat naștere în anul 2001. Creăm și producem hăinuțe pentru micii noștri clienți cu multă dăruire și atenție la detalii. Ne alegem țesăturile și accesoriile din colecții dedicate copiilor, realizate de fabrici cu tradiție din Franța, Spania și Italia.
Daca aveți nevoie de ajutor în a gasi mărimea potrivită și a achiziționa cu încredere o șapcă de vară pentru bebeluși Maxim, consultați AICI tabelul nostru de marimi.
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Livrare
Costul transportului este de 26 de lei.
Pentru comenzi cu un total de peste 500 de lei, livrarea prin curier este gratuita.
Livrarea coletelor se face prin Fan curier sau DPD curier.
LIVRAREA ARTICOLELOR
Articolele sunt expediate la adresa indicata in momentul depunerii comenzii. Livrarea articolelor se realizeaza prin Curier, in regim colet cu ramburs sau plata cu cardul prin MobilPay. Timpul de livrare este variabil in functie de destinatia aleasa de Client. Intarzierile de livrare nu pot fi prevenite in caz de forta majora. Oricare localitate care nu se afla pe lista cu localitatilor pe km 0, intra in lista localitatilor carora li se percep km suplimentari. Pentru a afla cati km suplimentari sunt arondati localitatii dumneavoastra care nu se afla pe lista km 0, va rugam sa solicitati informatia respectiva de la operatorii nostri care va vor prelua comanda si va vor contacta.
Retur
DORESTI SA RETURNEZI UN PRODUS?
Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la WWW.IRIDOR.RO si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile calendaristice. Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de către consumator.
Conform Ordonantei nr. 130/2000, consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant (pentru returul sau pentru schimbul produselor), incluzand costul de transport de la consumator la comerciant si de la comerciant la consumator (pentru varianta de schimb a produselor). Dreptul de retur, se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul WWW.IRIDOR.RO.
In cazul returului, clientii care au beneficiat de transport gratuit, vor primi inapoi contravaloarea produsului returnat minus costul initial de transport.
Toate retururile trebuie sa contina produse care nu sunt degradate, care sunt in stare initiala, nu au fost purtate, modificate sau spalate.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator si returnarea produsului/produselor.
Produsele schimbate pot fi expediate numai dupa ce produsele returnate au fost primite si supuse unui control al calitatii, costul pentru transportul/livrarea/expedierea produselor fiind in sarcina Consumatorului. Va rugam sa retineti ca exista posibilitatea de a face schimb la un produs pentru o marime diferita doar o singura data.
Este important de știut, faptul că, restituirea produselor se face în contul Clientului, costurile cu trimiterea produsului fiind suportate de catre Client. Alte obligatii de plata, pe langa costul de retur al produsului, nu exista. Produsele personalizate sau lucrate pe comandă NU se returnează.
Adresa de expediere: Str. Marasesti nr. 48-50, Piatra Neamt, Romania. Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la politica noastra de retur, echipa noastra de asistenta clienti este disponibila de LUNI pana VINERI, de la 09:00 la 17.00, la OFFICE@IRIDOR.RO
Modalitati de plata
Plata articolelor se poate realiza prin:
- a) plata online cu cardul prin MobilPay
- b) ramburs, la momentul livrarii coletului de catre curier
Poti alege modalitatea de plata atunci cand plasezi comanda prin bifarea uneia dintre optiuni.
Nu există recenzii până acum.